دامن سپورٹ پروگرام

خواتین کی مضبوطی، ترقی کی ضمانت

     اردو      English
🏠 ہوم 🔍تلاش کریں ہمارے بارے میں مصنوعات ہماری خدمات مینجمنٹ برانچ نیٹ ورک خبریں اور اپ ڈیٹس ڈائریکٹرز آڈیٹر اور قانونی مشیر سرمایہ کار تعلقات ملا ز مت رپورٹس سرٹیفکیٹس تصاویر رابطہ کریں
خواتین کی مضبوطی، ترقی کی ضمانت

پروگرام کا نظریہ :

پروگرام کا نظریہ معاشی شمولیت کے ذریعے پائیدار ترقی ہے۔

پروگرام کا مقصد :

پسماندہ افراد کی سماجی اور معاشی ترقی کے لیے اقدامات کرنا، خواتین پر توجہ مرکوز کرتے ہوئے، مالی شمولیت اور صلاحیت کی تعمیر کے ذریعے ان کی معاشی خوشحالی اور خود انحصاری کو بڑھانا

رجسٹریشن :

رجسٹریشن نمبر :0090169

این ٹی این نمبر:4-4392708

منتظمین

آخری اپڈیٹ: 2022 ,17 june

مشرف محمود خان (چیف ایگزیکٹو آفیسر)

مشرف محمود خان اآئی یو بی سے ایک کامیاب بزنس گریجویٹ اور ایک سرٹیفائیڈ پبلک اکاؤنٹنٹ ہیں۔ انہوں نے "بولڈر انسٹی ٹیوٹ آف مائیکرو فنانس ٹورین" (اٹلی) سے مائیکرو فنانس میں سرٹیفیکیشن حاصل کیا۔ اس کے پاس قومی اور بین الاقوامی اداروں سے کئی دیگر سرٹیفیکیشنز ہیں جن میں آئی بی پی سے جے آئی بی پی اور فرینکفرٹ اسکول آف بزنس سے سرٹیفکیٹ آف لیڈرشپ شامل ہیں ۔ ان کی مہارت فنانس، مائیکرو فنانس بینکنگ، بجٹنگ، ڈیجیٹل بینکنگ، بزنس، کوچنگ، ٹرانسفارمیشن اور پروجیکٹ مینجمنٹ ہیں۔ ان کے کیریئر کا دورانیہ ایم ایف آئیزاور ایم ایف بیز میں 18 سال کے بھرپور تجربے پر پھیلا ہوا ہے۔ وہ اس بنیادی ٹیم کے ممبر تھے جنہوں نے ایم ایف آئی کو ایم ایف بی میں تبدیل کردیا ، جو تاریخ میں اپنی نوعیت کی سب سے بڑی تبدیلیوں میں سے ایک ہے۔ وہ مختلف سینئر کرداروں میں ریجن لیول اور این آر ایس پی مائکرو فنانس بینک میں قومی دیہی سپورٹ پروگرام سے منسلک رہے۔

واجد علی خان (چیف فنانشل آفیسر/کمپنی سیکرٹری)

واجد علی خان خیبر پختوانخواہ سے تعلق رکھتے ہیں ، وہ 1975 میں نوشہرہ میں پیدا ہوئے ۔ وہ پنجاب یونیورسٹی سے گریجوئیٹ ہیں اور پبلک فنانس اکاؤنٹنٹ کے ایسو سی ایٹ ممبر ہیں ۔ڈیویلپمنٹ کے شعبہ میں اکاؤنٹسی اور انٹرنل آڈیٹنگ میں وہ 14 سالہ تجربے کے حامل ہیں۔اس وقت وہ دامن سپورٹ پروگرام میں چیف اکاؤنٹنٹ کے طور پر کام کر رہے ہیں اور اس کے ساتھ ساتھ مالیاتی و انتظامی شعبے کے سربراہ بھی ہیں ۔ اس سے قبل ایک جرمن این جی او ویل تھنگرہلفے ، سیو دی چلڈرن اور پاکستان اور افغانستان میں سویڈن اینڈ ودان افغانستان نامی این جی او کے ساتھ منسلک رہ چکے ہیں ۔ ادارے کے داخلی حسابات داخلی کنٹرول، بحٹ سازی،کاروبار کی انتظام کاری ، رپورٹنگ اور سیالیت کی انتظام کار اُن کی مہارت کے شعبے ہیں ۔

 

کوکب عباس حیدر (چیف ٹیکنالوجی آفیسر)

جناب کوکب عباس حیدر نے ورچوئل یونیورسٹی اور ایرڈ ایگریکلچر یونیورسٹی راولپنڈی سے انفارمیشن ٹیکنالوجی اور ایم بی اے فنانس میں ماسٹر ڈگری حاصل کی ہے۔ ان کے پاس مختلف بینکنگ ماڈیولز اوریکل( فلیکس کیوب) اور ٹیمینوس (20)سے کئی تربیتی سرٹیفیکیشنز ہیں۔ کاروباری تجزیہ، کور بینکنگ ٹرانسفارمیشن، پروجیکٹ مینجمنٹ، ڈیٹا مائیگریشن اور بینکنگ آپریشنز کی ڈیجیٹلائزیشن کے شعبے میں پندرہ سال کا متنوع تجربہ ہے۔ دامن میں شامل ہونے سے پہلے وہ بینک آف خیبر، بینک الحبیب لمیٹڈ، این آر ایس پی مائیکرو فنانس بینک لمیٹڈ اور ٹیکلوگکس پاکستان (پرائیویٹ) لمیٹڈ کے ساتھ ہیڈ آفس کی سطح پر آئی ٹی میں مختلف انتظامی عہدوں پر وابستہ رہے تھے۔

 

حسان طارق( جنرل مینیجر انفارمیشن ٹیکنالوجی)

حسان طارق18ستمبر1973 کو لاہور میں پیدا ہوئے۔وہ کمپیوٹر سائنس میں گریجوئیٹ ہیں۔ اسکے ساتھ ساتھ وہ آر ڈی بی ایم ایس اور متعلقہ ٹیکنالوجی ٹولز میں ڈپلومہ اور سرٹیفیکیٹ کے حامل ہیں ۔انہیں چھوٹے تا درمیانے درجے کی تنظیموں اور این جی اوز کے ساتھ کام کرنے کا 15سالہ تجربہ ہے ،ڈیسک ٹاپ سے کلائنٹ / سرور سلوشن تک انفارمیشن ٹیکنالوجی سے متعلق تمام معاملات اور مسائل کے حل پر انہیں پوری دسترس حاصل ہے ۔ انہوں نے 2007 میں انفارمیشن ٹیکنالوجی کے شعبہ کے سربراہ کی حیثیت سے دامن سپورٹ پروگرام میں شمولیت اختیار کی تھی۔ انہوں نے تنظیم کے آئی ٹی کے موجودہ سیٹ اپ کو ضروریات کے مطابق ترتیب دیامگر اُن کی بڑی کامیابی ایم آئی ایس (MIS) کو جو کہ ایک منقسم ڈیٹا بیس سسٹم تھا، ایک ایسے نئے ایم آئی ایس میں تبدیل کرنا تھا جولون ٹریکنگ سسٹم ،فنانشئل انفارمیشن سسٹم اور ہیومن ریسورس انفارمیشن سسٹم پر مشتمل ہے اور یہ سارا کا سارا آن لائن اور غیر منقسم ہے ۔

 

جنید اقبال قریشی (جنرل مینیجر آپریشنز)

محمد جنید نے پنجاب یونیورسٹی سے ہیومن ریسورس مینجمنٹ میں مہارت کے ساتھ انجینئرنگ جیولوجی اور پبلک ایڈمنسٹریشن کی پوسٹ گریجویٹ ڈگریاں حاصل کی ہیں۔ انہیں مائیکرو فنانس کے شعبے میں کام کرنے کا سولہ سال کا تجربہ ہے۔ وہ ترقی کے منصوبوں، نئی مصنوعات کی ڈیزائننگ، مارکیٹ ریسرچ اور رسک اسیسمنٹ کے بارے میں علم رکھتے ہیں۔ وہ ایک موثر رہنما، اچھا رابطہ کار اور آپریشن سٹریٹجسٹ ہیں۔ وہ پورے پورٹ فولیو میں آپریشنز کو ہموار کرنے، پیداواری صلاحیت بڑھانے اور کارکردگی کی نگرانی کے لیے تجزیاتی دانشمندی سے بالاتر ہیں۔ وہ ایچ آرمنصوبہ بندی، بھرتی اور کارکردگی کے انتظام میں بھی اچھے ہین۔ دامن سے پہلے انھوں نے اپنے کیریئر کا آغاز ریپبلک انجینئرنگ کارپوریشن سے کیا۔ سولہ سال پہلے اس نے دامن سپورٹ پروگرام میں بطور کریڈٹ آفیسر شمولیت اختیار کی، مختلف عہدوں پر کامیابی کے ساتھ خدمات انجام دیں اور 7 فیلڈ دفاتر سے موجودہ پوزیشن تک ڈی ایس پی کی ترقی میں اہم کردار ادا کیا۔ اس وقت وہ پروگرام کی سطح پر فیلڈ آپریشنز کی دیکھ بھال کر رہے ہیں اور بطور جی ایم آپریشنز کام کر رہے ہیں۔

 رخشندہ ریاض (سینئر منیجر سپیشل ایسیٹ مینجمینٹ اینڈ اسلامک مائیکرو فنانس)

محترمہ ریاض نے 2002 میں پنجاب یونیورسٹی سے معاشیات میں ماسٹرز کیا اور پاکستان انسٹی ٹیوٹ آف مینجمنٹ (پی آئی ایم) سے ہیومن ریسورس مینجمنٹ میں سند حاصل کی۔ مائیکروفنانس کے شعبے میں پندرہ سال سے زیادہ کا پیشہ ورانہ تجربہ رکھنے کے بعد، انھوں نے متنوع علم اور تجربہ حاصل کیا جس میں اسٹریٹجک منصوبہ بندی، کاروبار اور مصنوعات کی ترقی، کریڈٹ اور مالیاتی انتظام، رسک اینڈ کمپلائنس مینجمنٹ اور ہیومن ریسورس مینجمنٹ شامل ہیں جس میں خصوصی حوالہ مائیکرو فنانس سیکٹر ہے۔ اس نے اپنے کیرئیر کا آغاز 2001 میں "کشف فاؤنڈیشن" میں بطور برانچ منیجر کے طور پر کیا اور بطور ایریا منیجر اور رسک اینڈ کمپلائنس ڈیپارٹمنٹ میں ترقی پائی۔ ڈی ایس پی میں شامل ہونے سے پہلے، وہ "آر سی ڈی پی" میں پروگرام مینیجر کے طور پر کام کرتی تھیں۔ انھوں نے 2014 میں دامن سپورٹ پروگرام میں بطور مینیجر ہیومن اینڈ انسٹیٹیوشنل ڈویلپمنٹ جوائن کیا، اس ڈیپارٹمنٹ کے بنیادی مقاصد اس بات کو یقینی بنانا ہے کہ عملے کی بھرتی ، تربیت ، تنحوہ، ترقی یافتہ اور بامعنی آداب سے کام لیا جائے۔

محترمہ رخشندہ نے 2008 میں لیڈرشپ پروگرام میں شرکت کی، جو نیویارک، امریکہ میں "ویمن ورلڈ بینکنگ" کی طرف سے پیش کیا گیا اور لاہور یونیورسٹی آف مینجمنٹ سائنسزکی طرف سے پیش کردہ لیڈرشپ پروگرام میں بھی شرکت کی۔ ان کے پاس بنگلہ دیش کے مائیکرو فنانس انسٹی ٹیوٹ بریک، آسا اور گرامین کا بین الاقوامی ایکسپوژربھی ہے۔

 سعدیہ منیر (سینئر مینیجر رسک)

سعدیہ منیر1980 میں سیالکوٹ میں پیدا ہوئیں ۔ وہ پبلک ایڈ منسٹریشن میں پوسٹ گریجوئیٹ ڈگری کی حامل ہیں جب کہ ممکنہ مالی نقصان سے بچاؤ کی منصوبہ بندی ( رسک مینجمنٹ) میں ان کا 10 سال کا تجربہ ہے ۔دامن سپورٹ پروگرام میں وہ مینجر رسک کی حیثیت سے کام کر رہی ہیں ۔ ممکنہ درپیش نقصانات( جن میں قرضہ، عملیاتی، مارکیٹ، لیکیوڈٹی، شرح سود، سرگرمی، حکمت عملی، ادارے کی ساکھ اور دیگر معاملات شامل ہوں) کی شناخت کرنا ، نشان دہی کرنا ، تجزیہ کرنا اور ان سے پیشگی آگاہ کرنا سعدیہ کی پیشہ وارانہ ذمہ داریوں میں شامل ہے۔یہ شعبہ دامن سپورٹ پروگرام میں ممکنہ درپیش نقصانات سے بچاؤ سے متعلق پالیسی اور معیار مقرر کرنے میں قائدانہ کردار ادا کرتا ہے۔

 

عزیز ملک (سینئر مینیجر ہیومن ریسورس)

جناب عزیز ملک ٹارگٹ پر مبنی اور نتیجہ پر مبنی کوالیفائیڈ ہیومن ریسورس مینیجر اور ایچ آر مینجمنٹ میں 16 سال سے زیادہ عرصے پر محیط بہترین مہارت کے ساتھ تجربہ کار ایچ آر جنرلسٹ ہیں۔ مسٹر ملک انٹرنیشنل اسلامک یونیورسٹی، اسلام آباد سے بزنس گریجویٹ اور نیشنل یونیورسٹی آف سائنسز اینڈ ٹیکنالوجی /پی آیٔ کیو سی سرٹیفائیڈ ہیومن ریسورس پروفیشنل ہیں۔انہوں نے 2004 میں این آر ایس پی - انسٹی ٹیوٹ آف رورل مینجمنٹ (آئی آر ایم) کے ساتھ پیشہ ورانہ سفر کا آغاز کیا۔ بعد میں ، انھوں نے عسکری بینک لمیٹڈ (اے کے بی ایل) کے محکمہ ایچ آر میں شمولیت اختیار کی۔ عسکری بینک لمیٹڈ میں انھوں نے مختلف ایچ آر پورٹ فولیوز کی دیکھ بھال کی ۔ ڈی ایس پی کا حصہ بننے سے پہلے ، وہ این آر ایس پی مائکرو فنانس بینک لمیٹڈ (این آر ایس پی ایم ایف بی ایل) سے منیجر ٹریننگ اینڈ ڈویلپمنٹ کی حیثیت سے وابستہ تھے۔ اپریل، 2021 کو، انھوں نے دامن سپورٹ پروگرام میں سینئر مینیجر ایچ آر کے طور پر چارج سنبھالا اور اس بات کو یقینی بنانے کے لیے ذمہ داریاں سنبھالیں کہ ہے کہ عملے کی بھرتی ، تربیت ، تنحوہ، ترقی اور بامعنی آداب سے کام کیا جائے گا۔

 

سرمد مرزا (مینیجر کمپلائنس اینڈ ٹرانسفارمیشن)

سرمد مرزا ایک فنانشل سروسز پروفیشنل ہیں اور کمرشل، اسلامی اور مائیکرو فنانس بینکنگ کےمختلف شعبوں بشمول آپریشنز، ڈپازٹس، ٹریڈ سروسز، لینڈ نگ اور سیلزاینڈمارکیٹنگ میں کام کرنے کابیس سال سے زا ئد کاتجربہ رکھتے ہیں۔ وہ تین بینکوں کے پائنیررکن تھے۔انہوں نےاسلامی بینکنگ اور ایک مائیکرو فنانس بینک شروع کیا، جہاں کاروباری منصوبہ بندی میں حصہ لیا جس میں کاروباری منصوبہ بندی، معیاری و مقداری تحقیق ، پروڈکٹ ڈیزائن اور ڈویلپمنٹ، ڈسٹری بیوشن چینلز کی ترتیب، تحریری فروخت، برانڈنگ اور مارکیٹنگ کی حکمت عملیوں کے ساتھ ساتھ پروڈکٹ کی فروخت اور صارفین کو حاصل کرنے کی حکمت عملیوں کےبارے میں سٹاف کوسہولت فراہم کی۔انہوں نے بطور خود مختار کنسلٹنٹ مائیکرو فنانس بینک کے لیے سیونگ پروڈکٹ ڈویلپمنٹ پر ایک کنسلٹنسی پروجیکٹ بھی مکمل کیا۔ جبکہ وہ برانچ لیس بینکنگ کمپلائنس کے مسائل، مسائل اور ان کے تدارک کے بارے میں سنٹرل بینک آف پاکستان کی طرف سے تشکیل کردہ مشاورتی گروپ کے بھی رکن ہیں۔ جناب سرمد مرزابہترین باہمی مہارت کے ساتھ انتہائی موافقت پذیر، شراکت داری کو فروغ دینے اورحوصلہ افزائی کرنے والے پرعزم، متحرک اور فعال رہنماہیں۔

 

DEBUG: [001.jpg]   [002.jpg]   [003.jpg]   [004.jpg]   [005.jpg]   [006.jpg]   [007.jpg]   [008.jpg]